1. Home
  2. Docs
  3. ساخت پوسته
  4. شروع
  5. چه کسی باید این کتابچه راهنما را بخواند؟

چه کسی باید این کتابچه راهنما را بخواند؟

کتابچه راهنامی ساخت پوسته یک منبع مستقل برای کمک به شما در یادگیری اصول اولیه توسعه تم برای وردپرس است. شما باید این کتاب راهنما را بخوانید تا به چند چیز دست پیدا کنید:

  • ساخت یک قالب فرزند به منظور کار با قالب اصلی ایجاد کنید.
  • ایجاد یک قالب جدید بر اساس یک قالب موجود.
  • درک عملکرد درونی قالب به طور کلی؛ و
  • ساخت هر آن چیزی که در فکر و تخیل شماست

سطح مهارت شما

برای استفاده حداکثری از این کتابچه راهنما، باید درک و تجربه کافی با فناوری های وب مانند HTML، CSS و PHP داشته باشید. همچنین باید با راه اندازی و پیکربندی وب سایت ها با استفاده از وردپرس و استفاده از ویرایشگر کد ( code editor ) راحت باشید.

درک نحوه کار پایگاه داده های MySQL و همچنین فناوری های سرور به طور کلی مفید است اما برای توسعه تم های وردپرس الزامی نیست. به همین ترتیب، در حالی که دانش جاوا اسکریپت می تواند مفید باشد، نیازی به آن نیست.

آنچه این کتاب راهنما پوشش می دهد

این کتابچه اطلاعات اولیه مورد نیاز برای توسعه قالب وردپرس، از جمله پوشش عمیق برچسب های قالب و توابع ضروری را ارائه می دهد.

اطلاعات مربوط به بلوک ها بعداً اضافه خواهد شد. تا آن زمان، می توانید در کتابچه راهنمای ویرایشگر بلوک، درباره موضوعات مربوط به بلوک ها مطالعه کنید.

وردپرس یک موضوع گسترده است. پوشش هر برچسب، عملکرد و سناریوی ممکن، خارج از محدوده این کتاب راهنما است. اگر در مورد توابع خاص به کمک نیاز دارید، می توانید آن اطلاعات را در مرجع کد پیدا کنید.

هدف این کتابچه راهنما این است که پایه ای محکم برای توسعه قالب وردپرس به شما ارائه دهد، آموزش های گام به گام برای ساخت قالب ارائه دهد. و همچنین نکات و منابع مفیدی را برای افزایش مهارت های شما ارائه دهد.

How can we help?